nida

nida
@neden_1945
✮ ⋆ ˚。𖦹 ⋆°°✩ Güzel bir kitaba başlayınca hayat yeniden yaşanılabilir geliyor.
Her ikimiz de çok gençtik ve özgürlüğümüzü hayattaki en önemli şey zannediyorduk. Çocukluk işte!
Sayfa 33·Kitabı okuyor
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

nida

, şu anda okuyor
%25 (66/256 syf.)
Ayşe Kulin
7.2/10 · 5,7bin okunma
10/10
·396 syf.··
Beğendi
·
2026 5. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 27 Mayıs 2026 10:18
Bu benim yazdığım ilk inceleme. Sahafta dolaşırken tesadüf eseri (?) bulduğum bu kitap, hem konusuyla hem de imzalı oluşu ve içinde birine yazılmış notuyla ilgimi çekmeyi başardı. Hiç sorgulamadan daha önce hiç görüp duymadığım bu kitabı satın aldım. Böyle rastgele okumaya başladığım bir kitabın bu denli sürükleyici olması beni çok şaşırttı. Kurgusu gerçekten güzel düşünülmüş ve okuması keyifli bir dili var. Bir poker masasında buluşan karakterlerin hayat hikayelerini ve ana olayın gerçekleştiği geceyi her birinin ağzından tek tek okuyoruz. Hepsinin çok farklı geçmişleri, sırları, dertleri var. Her bir bölümde bir karakterin zihninde geziyoruz, hayatlarına konuk oluyoruz. Okurken onlarla birlikte üzülüyor, seviniyor, aşık oluyoruz. Zaman zaman okurken elimde bir kitap olduğunu unuttum. Hikayeler o kadar gerçekçi ki sanki karşımda biriyle sohbet ediyormuşum da hayatını dinliyormuşum gibi hissettim. Her biriyle ayrı bir bağ kurdum sanki. Tarif edemediğim samimi bir havası var. Tüm karakterleri dinledikten sonra da kitabın sonunda sizi bir sürpriz bekliyor. Kısaca sohbet havasında ve şaşırtmacalı sonu olan kitapları seven biriyseniz buna bir şans vermelisiniz. Keyifli okumalar dilerim.
Duygu ve Düşünce
Ölüler KıraathanesiFatih Gezer · Alfa Yayınları · 2020689 okunma

nida

, bir kitap okudu
10/10
·396 syf.··
Beğendi
·
29 günde okudu
·
2026 5. kitabı
Fatih Gezer
8.8/10 · 689 okunma
Kadere sövecek değilim, herkes hak ettiği gibi yaşar. Ya savaşır, ya kabul eder. Annem kabul etmişti, ben savaşacaktım.
Sayfa 341·Kitabı okudu
Alıntı