Bişey dicem. Sistem sana diyor ki çocuğu aman ha sınıfta bırakma. Yasak. Artık not mu şişiriyorsun, sınav kağıdını mı dolduruyorsun öğretmen olarak görev senin. Neden? Nedennn? Böyle böyle mi büyüyecez ülkecek?
Bu işte yok mu bir terslik, düzmecelik?
Biz öğrenci iken yarım buçuk puancık bile alamaz idik? Haksız mıyım? Ne değişti? Neden değişti?