Nedennn?
Büyükler için oynamak, gülmek Gizlice bile olsa yasak.
Alıntı
Nedennn?
Yahu nedir, başkasının derdi gelip gelip bana çarpıyor.
Sayfa 72·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Son mektup kitabını okudum sonunda ve şunu diyebilirim dert üzüntü istiyorsanız bu kitabı okuyun . Çünkü kızımızın başına gelmeyen kalmıyor . Kitabı sevdim mi diye sorarsanın 400 sayfasını sevdim keske orda bitseydi ama sonu çok gereksiz bir acıydı . zaten kadın çok çekmiş yani daha neden belasını veriyorsun Rebacca :) konusunda gelirsek asıl kıızmız Ellanın ailesi ölmüş babanesi büyütmüş onu, oda ölmüş üstüne üstelik evlenmiş hamile ( ikizlere )olduğunu öğrendiği an kocası terketmiş boşanmış tek akrabası abisi olan zavallı dert yuvsaı ella. Abisi asker onunla mektuplaşıyor sürekli abisinin arkadaşlarından biride kimsesi olmadığı için kardeşine ona mektup yazmasını mektup arkadaşı olmasını istiyor burdan sonra olaylar olaylar. SPOİLER İÇERİR ONA GÖRE OKUYUN DEVAMINI :) Aşırı spoiler verdim içimde tutamadım ona göre Ellanın abisinin askerliğinin bitmesini az kala ikizlerden maison kız olanın kanser olduğunu öğreniyorlar bütün kitap onun tedavisini falan okuyoruz ki bu çok dokundu bana çocuklar hasta olmasın :( ve sonunda iyileşti kanseri yendi ki bu süreçte baya acı çekti kemolar saç dökülmeleri ateş falan kardeşi yani ikizi colt da ona hep tam destek oldu . hatta onun yerine ben kanser olmalıydım falan dedi tam mutlu son dedik illa birini öldürecektin dimi Rebacaa yani maison ölseydi tamam derdim anlardım kanserdi nüksetti falan filan ama neden toprak kayması çığ düşmesi gibi birşeyde coltu öldürdün hemde kitabın bitmesine son 50 sayfa kala nedennn içime oturdu sonu . Ellanın zaten tüm ailesi ölmüş annesi babası büyükaanne abisi + kocasi onu istemiyor çocukları istemiyor kocasının ailesi tam bir pislik bu kadar şeyin üstüne colt ölmemeliydi. yani kaosun olmesini bile anlardım ne bileğim maisona ilik nakli böbrek nakli gibi birşey olup ölseydi daha anlamlı
1000Kitap
Nedennn?
Öyleyse ,neden hiçbir şeyi değiştirmeyen bu dehşetle yaşamak zorundaydınız¿
Sayfa 114·Kitabı okudu
Nedennn ?
ꈍꈍ ꈍꈍ ⁠ꈍꈍ Son günlerde, savaşın bitiminden beri, çocukken başlamış olduğu,Tanrı ile sessiz konuşmalarını sürdürüyordu. Neden, diye düşündü, neden lsrail'i Altı Gün Savaşı'ndan kurtardın ama Soykırım sırasında katliamı önlemedin? Neden lsrail'in savaşçılarını düşmanlarını yenmesi için güçlendirdin ama bir nesil önce insanlarımız yakılırken ve boğazlanırken öylece bekledin? ꈍꈍ ꈍꈍ ⁠ꈍꈍ
Sayfa 24 - Pegasus Yayınları
Limon Ağacı