ilay

ilay
@neferoina
her şeydim, hiçbir şeye değmezmişim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"çok karışığım, bir yanım hâlâ gelmeni bekliyor, seni çok özlüyor, seni görmek için gidebileceğin her yere gidiyor..ama diğer yanım kaçıyor senden, senden umudunu kesmiş, seni görecek korkusuyla yaşıyor. ne yaptın bana daha doğrusu bize? içimde iki kişilik yaratıp gittin. ben ise sıkışıp kaldım aralarında, neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlayamıyorum. "
Edebiyat
ben vedaları hiç sevemedim.
solgun yüreğimin solgun çiçeği.