ilay

ilay
@neferoina
her şeydim, hiçbir şeye değmezmişim.
"ne içimdeki sokaklara sığabildim, ne de dışarıdaki dünyaya."
1K
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
bir başkası olmamanın sıkıntısı nasıl da çöker üstüme...
Felsefe
ey okurlar, mutlu olup olmadığımı soruyorsanız cevabım hayırdır.
Felsefe
öyleyse kim kurtaracak beni var olmaktan? hayatımı toprağa veriyorum.
Felsefe