Raya

Raya
@neftida
Aishtaqat lak...
Bak, sen yeter ki orada dur, canımı yaksanda olur.
Sayfa 350·Kitabı okudu
Reklam
‘‘Ben, bir hayalet gibi, hayatından geçip giderken sen acıyan kalbini tutardın. Birbirimizin yanına yara kalırdık.’’
Sayfa 341·Kitabı okudu
O çok güzeldi ve ben darmadumandım.
Sayfa 305·Kitabı okudu
Ellerimi sana dokunduramadığım için seni bana hatırlatan bir şeye sigaraya dokunmaya başlamıştım.
Sayfa 305·Kitabı okudu
Eğer aşk diye bir kelime olmasaydı da âşık oldum demezdim. Duman oldum derdim. Darmaduman. Bir aşıktan ziyade darmadumanım ben.
Sayfa 305·Kitabı okudu