Raya

Raya
@neftida
Aishtaqat lak...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günlerin çarmıhında seni ağrıyan yanlarımla sevdim, tutuklu kollarımla. Yokluğunda burada yıllar verdim. Yokluğuna burada!
Sayfa 89·Kitabı okudu
Şiir
Herkesin bir kenti vardır. Bir insanı sevmek gibidir bir kenti sevmek; tanınmayan insan, gidilmeyen kent sevilebilir mi?
Sayfa 248·Kitabı okudu
Şiir
Ona korkusuzdun, ona ateş, ona kül, ona belâ! Ona korkusuzluğunla her korkuyu yendin ve o kente konuk geldin... Ama ihanetlere açılıyordu pencereleri; yeni sesler, yeni aşklar çağırıyordu onu, gitmeliydin...
Sayfa 252·Kitabı okudu
Şiir
Sen gittin! Sen gittin; mağlup bir sevgi ve bir mâtem bıraktın o kentte; elleri uzaklarda kaldı, ya ellerin? O kıyısız bir ihanetti; belki özetiydi bütün ihanetlerin... Orada bakmıştın ya o kuyruklara; o bezgin, ürkek ve üşümüş kalabalıklara, bakmıştın da, kendini gösterip: -Bu adamı bırakmam, demiştin o kuyruklara! Alıp kaçırdın sendeki adamı sonra. Belki kısa mesafelerin feodal yürüyüşçüsüydün sığmadın, sığmazdın o kuyruklara... Giderken sevginin sol bileğinden kan sızıyordu ve kalbinde kan bulaşığı bir güz, kalbinde sanki fırtınada yapraklar...
Sayfa 253·Kitabı okudu
Şiir