nehir

nehir
@nehirrblm
10/10
·528 syf.··
2023 2. kitabı
Merhabalar. Kelebeği Öldürmek benim çok severek ve zevkle okuduğum bir kitap oldu. Kitabı okurken elimde bir kalem ve renkli post-it lerimle gezdim desem yeri var. Her satırından kendime bir anlam çıkarabildiğim bir kitaptı. Zorbalıkların aslında sınıfsal ayrımdan doğan bir tür olmadığını insanın ruhundan gelen bir savunma biçimi olduğunu öğrendim. İlk başta böyle düşünmesem de karakterlerin birbirine sonradan olan yaklaşımı çok güzeldi. Özellikle baş erkek karakterin naifliği beni oldukça etkiledi. Ada’nın tüm zorbalıklara karşı güçlükle durması beni etkileyen bir diğer yöndü. İkinci kitabı da sipariş ettim. Okumak için sabırsızlanıyorum. Buradan sonrası spoiler içerecektir. Sondaki mektup beni benden aldı. Özellikle çikolata meselesi. Varis’in Ada’ya kafede olan bakışını anlamlı kıldı. Tabii bir de küçük bir “Hımm” mevzumuz var. Varis’im ya Küçüklüklerini daha fazla okumak istiyorum. Ve açelya meselesinin ne olduğunu çok merak ediyorum. Kitapta sürekli bir açelya çiçeği ön plandaydı. Sanki bir mesaj verilmek isteniyor gibiydi. İkinci kitapta bunun anlaşılacağını umuyorum. Alper ve Çisem’i daha fazla okuma fikri… Son olarak kitaba puanım 5/5. Hatta yıldızlı 5. Kelebeği Öldürmek Beyza Aksoy
Kelebeği ÖldürmekBeyza Aksoy · Kelebeği Öldürmek · 20214,866 okunma