Marquez'in Kırmızı Pazartesi adlı yapıtını süslü cümlelerle anlatabilmeyi isterdim ama çok düşünsem de cümleleri toparlayamıyorum işlenen konu anlamamız gereken alt metin güzel ama edebi olarak işlenişi bana kalırsa zayıf isimler ve sürekli oradan oraya geçen hikaye insanı kısa bir kitap olmasına rağmen yoruyor ve Angela adlı kişiye diyecek iki çift lafım var o da : " Kızım senin Santiago Nasarla olan derdin neydi ?"