Atatürk'ün ne zorluklarla başarı elde ettiğini hepimiz biliyoruz. Ama bu kadarını bilmediğimi okuduktan sonra farkettim. Tekrar Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'e ve tüm şehitlerimize sonsuz teşekkürler. Huzurla uyuyun , bastığımız bu toprakların sadece toprak olmadığını ve sonsuza kadar bekçileri olacağımızı temin ederim..
Önce kitapçıya girip sonra sinemada bir film izleme ritüelimi gerçekleştirirken aldığım ardından girdiğim sinemada fragman gösterimi esnasında filminin fragmanını gördüğüm inatla filmine gitmediğim ama okurken daha çok yaşadığım kaliteli bir kitap
Başlarda aşk kitaplarına karşı tutumumdan dolayı uzak durduğum ama daha sonra hediye olarak geldiği için eşek gibi okuduğum, insanlara karşı önyargılı olmamanız gerektiği gibi kitaplara karşıda olmamamız gerektiğini anladığım kitap..
Üzerinde ki uyarının hakkını veriyor. Hafızamda Zafer ALGÖZ'ün anılarını yaşadığım, yeşilçam oyuncularının ekran dışında yaşamlarını anladığım ve içten gülmelerle okumaya doyamadığım kitap
Hunharca kahkaha atma ümidiyle aldığım ama 158 sayfa içerisinde iki ya da üç cümlesine sadece tebessüm edebildiğim bir kitap. Emeğe saygı duyuyorum bu yüzden son kelimesine kadar okuduğum eserlerden