Yorgunum, suskunum..
Yoruldum çok yoruldum🎵... Siz benim neler çektiğimi nerden bileceksiniz!?
Müzik
"İnsan insana selam verir,dua eder ,çay demler. Kalp kırmak nerden çıktı..? "
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşkmış adı nerden bileyim Böyle zulüm olur mu gözünü seveyim Adımı sorsan söyleyemem yemin ederim
Hayatım alt üst olur diye endişe etme. Nerden bilirsin belki hayatının altı,üstünden daha güzel
sosyal medya kullanmamak nerden baksan çok şey kattı ya
Duygu ve Düşünce
İnsanlar her daim bir değişim oluşum içindeler. Şu an bu yazıyı okuyan siz ile bir saniye önceki siz siz değilsiniz. Saçınızdan düşen tek bir telden sonra bile değişim içindesiniz. Heraklitos değişim konusunda ne güzel demiş: Aynı nehirde iki defa yıkanılmaz. Evet arkadaşlar şimdi en yakın arkadaşınızı düşünün. O en yakın dediğiniz kişi bile zamanla değişiyor. Fakat değişim bir anda olmaz, küçük birikimlerle, kırılmalarla olur. Şimdi biri kalkıp: Değişim kötü bir şey mi, diyecek. Hayır, aksine bizler değişim içinde değilsek aslında aynı noktada sayıklıyoruz demektir. Çünkü değişen insan kendine bir şeyler katar. O zaman değişimin iki noktası olduğunu söyleyebiliriz: İyi yönde değişim, kötü yönde değişim. İyi yönde değişim düşüncede, kötü yönde değişim de karakterde olur.( Davranışların değişimini kast ediyorum.) Tercih bizlerin, nasıl değişmek istediğimize biz karar veririz. Peki arkadaşlar doğuştan zihnimizde bir bilgi birikimi var mı, yoksa bizler mi sonradan tecrübe yoluyla deneyimlerimize deneyim katıyoruz. Şu an bu konuda aklımda bir şey yok sadece sizlerle yazarken bir yandan düşünüp bilgi üretmeye çalışacağım, o zaman başlıyorum. İnsanın doğuştan zihninde bir bilgi varsa bu bilgi nasıl olur da zihne yerleştirilmiş olabilir? Oysa bellek boş değil miydi? Konuya evrene bakarak anlamlandırmaya çalışalım. Evrende her şey belli bir düzen sistematiği içerisinde gerçekleşiyor. Evren belli bir düzen içinde olduğu için o zaman temel bir bilgi birikimi zaten hep vardı. Sadece biz bilgiye bilgiler katarak belli bilgilere ulaştık. Yani insanın tecrübelerine tecrübe katması gibi düşünebiliriz. Mesela şöyle düşünelim: Matematikteki bire bir değil de iki diyelim, ikiye de beş diyelim. Bu değişim yapacağımız sonraki tüm çalışmalarda farklı bir sonuca tekabül edecek mi, tabii
Duygu ve Düşünce