Ey güzel bakışlım nerdesin şimdi
Alıntı
Ellerimde çiçeklerle..
Kapında kaldım bu gece, Ellerimde çiçeklerle.. Aşk bu bölünmez hecelere.. Ben bölündüm hücrelere, Bir Kalbim kaldı ellerimde.. Parçalayamadım sen varsın diye.. Hasretini yazdım gecelerce, Hayalini kurdum hep sevinçlerle, Nerdesin sevgilim? Suretin düşmez pencerene, Bir umut kaldım bilinmezlerle, Bir ümidim, gölgen düşse perdene.. Bir görsem yine şiirler yazarım suretine.. Nerdesin sevgilim? Hüzün düştü ellerimdeki çiçeklere, Nefesim kesildi ciğerlerimde, Yokluğunun korkusu saplandı beynime, Dur, Bırakma beni gözyaşlarım ile, Seni koyan o tabutun içine, Benide gömsün yerin dibine.. Nerdesin sevgilim? Bak Ben de öldüm ellerimde çiçeklerle.. Ruhefza1i.. youtu.be/3wxHQj7a4Pk?si=...
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
mavi maviydi gökyüzü, bulutlar beyaz beyazdı, boşluğu ve üzüntüsü içinde ne garip yazdı. garip, güzel, sonra mahzun, ışıkla, yağmur beraber, bir türkü ki gamlı, uzun, ve sen gülünce açan güller. beyaz beyazdı bulutlar, gölgeler buğulu, derin; ah o hiç dinmeyen rüzgâr ve uykusu çiçeklerin. mor aydınlıkta bir çınar veya kestane dibinde; mahmur süzülen bakışlar ikindi saatlerinde. birden gülümseyen yüzün sabahların aynasında ve beni çıldırtan hüzün iki bakış arasında. kim bilir şimdi nerdesin? senindir yine akşamlar; merdivende ayak sesin rıhtım taşında gölgen var. Ahmet Hamdi Tanpınar
İyi geceler tadlım :)
Ayrılık diye bir şey yok Bu bizim yalanımız Sevmek var aslında Özlemek var Beklemek var Şimdi nerdesin ne yapıyorsun Güneş çoktan doğdu Uyanmış olmalısın M💜 Yıldız Kenter
Şiir
Sen gelinceye kadar Pencerem kapalı duracak Rüzgar gelmesin diye Artık perdeleri açmayacağım Gün ışığı girmesin diye Sonra kahrolacağım Bu karanlıkta, bu derin yalnızlıkta Ve günlerce gecelerce haykıracağım Nerdesin diye, Nerdesin? Bir gün bu kapıdan sen gireceksin Biliyorum Ergeç bu bekleyişin bir sonu gelecek Yıllarca sonra Öldüğüm gün bile gelsen Bütün bu bekleyişimi ve öldüğümü unutup Çocuklar gibi sevineceğim Kalkıp sarılacağım ellerine Uzun uzun ağlıyacağım. Ümit Yaşar Oğuzcan
Sen gelinceye kadar Pencerem kapalı duracak Rüzgar gelmesin diye Artık perdeleri açmayacağım Gün ışığı girmesin diye Sonra kahrolacağım Bu karanlıkta, bu derin yalnızlıkta Ve günlerce gecelerce Haykıracağım Nerdesin diye, nerdesin diye • Ümit Yaşar Oğuzcan