Eğer olurda şansımız yaver gitmeyi başarırsa sevgili Neriman, bu sefer güzel bir kalbin yüze yansımasına aşık olabilirim..
Sınav sisteminin saçmalığı ve ciddiyetsizliği
Haftasonu yapılan AYT sınavındaki edebiyat testinde Handan adlı eser sorulmuştu iki karakteri verilerek Nermin ve Refik Cemal ama gelin görün ki eserde Nermin diye bir karakter yok.Nermin diye verilen karakterin asıl adı Neriman.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgili Neriman
“Eskiden daha çok şey hissederdim sanki, Şimdi duygularım bile yorulmuş gibi. Ne sevincim eskisi kadar uzun sürüyor, Ne de üzüntülerim tamamen geçiyor. Arada bir yerde kaldım uzun zamandır, Ne tamamen iyi ne de tamamen kötü. Hayat devam ediyor elbette, Ama içimde duran bazı şeyler yerinde sayıyor. Belki de büyümek biraz böyle bir şeydir, Eksiklerle yaşamayı öğrenmek gibi.”
Sevgili Neriman
Müsait zamanın olduğunda…. Uğrayıver yüreğime.. Bir ara uzun uzun sev beni Gelmesende olur Malum hayat işte... Herkesin Aşk'ı başından Aşk'ın Ama sen gel olur mu... Çünkü seni çok özledim...
Sevgili Neriman
“Yarım kalmış bir sevda bırakıyorum geride. Geç başlayan bir tanışma. Erken gelen bir veda. Asla tamamlanmayacak bir masal, Dile sükût düştü, kalbe nar...”
Ona, artık gitmesi gerektiğini söylediğim gün her şey terk etti beni.. Güzel şarkılar, şiirler koca bir kainat bıraktı beni Neriman..