nery

nery
@nerimanmdn
“Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor.”
İstanbul
31 Mayıs
50 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
“Her işte onun yarısı, ikinci yarısı olmaya o kadar alışmıştım ki, şimdi artık yarım bir varlık gibiyim.”
Sayfa 27·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Onunla her şeyi paylaşmak zevkinden yoksun kalınca, Hiçbir zevki tatmamaya karar verdim Nec fas esse ulla me voluptate hic frui Decrevi, tentisper dum ille abest meus particeps -Terentius
Edebiyat
Onu niçin sevdiğimi bana söyletmek isterlerse bunu ancak şöyle anlatabilirim sanıyorum: Çünkü o, o idi; ben de bendim.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Edebiyat
Kafamızın, o her şeyi bozabilen tehlikeli aletin peşine düştüğü, öldürmeye kastettiği av kendi kendimizdir.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Edebiyat
Şu insan ne korkunç bir hayvan ki, kendi kendinden bu kadar iğreniyor, kendi zevklerini başının belası sanıyor.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam