Aslında ; “Gizli Anların Yolcusu”, “Bora’ nın Kitabı” ile devam eden üçlemesinin son kitabıymış "Dönüş". Bana biraz etik olarak farklı geldi, pek tarzım değildi. Belki de üçlemenin sadece bu kitabını okuduğum içindir. Fakat akıcı bir romandı.
" Düşündükçe moralim bozuluyor ve bir avuç insanın devletle,sistemle nasıl böyle oynayabildiğini aklım almıyordu. Bu kişilerin yaptıkları ortaya çıkarsa bunun hesabını nasıl vereceklerini düşünmeye başladım. Her gün bu meseleleri düşünmekten uykum kaçıyordu. "