İnsan bir kere panik atak geçirdi mi bu kriz büyük ihtimalle yeniden gelir. Her geçirilen panik atak bir sonraki krize zemin hazırlar. Yani geldikçe gelir.
Bizim ülkemizde aileler bu gerçeği görmek istemiyor. Çocukları çok çalışkan ve okulda çok başarılı ise, öğretmenlerin hiçbir şikayeti yoksa, çocuk hiç sorun çıkarmadan sadece okuluna gidip geliyor, TV bile seyretmeden, odasından çıkmadan hep çalışıyorsa, arkadaşlarıyla gezip tozmuyor, eve zamanında geliyor ve bunlara hiç isyan etmiyorsa bununla gurur duyuyorlar. Halbuki bunun ne kadar tehlikeli bir gidiş olduğunu bilseler...
Evet, herkes misafirliği bitince geri dönecek. Krallar, kraliçeler, sultanlar bile kalamamış bu dünyada. Yüz yıl yaşasam yine bitecek ve ben korkacaktım.