Yaa nesin sen, Picasso falan mıııı
😆😆😆 Gayet ÖZGÜN(!) olan bu eseri açıklamak isterim ki; ressamımız burada, çiftlere olan bıkkınlığını dile getirmek istemiştiirrr😌😉😏
En sevdiğim spor masa tenisidir :)
Bugün köye geldim… Kardeşimin 1’e ve 6’ya giden çocuklarına raket ve pinpon topu alıverdim… Bir de ayaklı basketbol seti alıverdim de onu çekmedim. Dahiyane zekamla yaptığım tenis masası huzurlarınızda… 😂 Masanın birinde top pek zıplamıyordu, ben de anamın yufka yaptığı tahtayı koydum. Gayet güzel zıplıyor artık. 😂 Biz o tahtaya “Senit” diyoruz. Literatürdeki adı da senit midir yoksa başka bir isimle mi adlandırılır bilmiyorum. Siz ne diyorsunuz? Bu arada annemin merakı beni çok yoruyor… O neymiş, bu kimmiş sürekli soruyor. Yoldan geçen insanları falan merak ediyor… Biz köye gelirken başka bir köyde yol kenarında park halinde bir araba vardı. Annem, biz seni almaya gelirken de bu araba buradaydı kimin acaba diye soruyor… Ne bileyim ben kimin? Ben o kadar kendime dönüğüm ki bırakın dışardaki olayları benim eve yabancı biri çıkıp gelse sen kimsin diye sormam. Mutfağı, lavaboyu, koltuğu, yatağı gösteririm. Sen rahatına bak kardeş der geçerim, sen benim evimde ne arıyorsun bile demem.😂😂 Ben zaten kapıyı hiç kilitlemem. Kapının yedek anahtarı da kapının yanındaki ecza dolabında durur hep. Gelmek isteyen olursa evime rahatça girip çıkabilir… Duyuyorum insanlar üç kat beş kat kilit vuruyor… Hayretle karşılıyorum 😂 Diyecekler ki, “Deveyi sağlam kazığa bağla, sonra tevekkül et.” Bak şimdi güzel insan, sen deveyi kazığa bağlıyorsun ama kazığa tevekkül ediyorsun, oysa Allah’a tevekkül etmen gerek. Nasıl olsa kazığa bağladım diye kazığa güveniyorsun, kazığı ilahlaştırmış oluyorsun, sonra kazık biiiiiiippp. Çok pardon😂😂 Fazla evhamlı olmaya gerek yok, sağlığınız bozulur. İnsanlara biraz güvenmeyi deneyin… Kişi kendinden bilir işi demişler… Sözüm ona sana göre herkes pislik herkes şerefsiz… Sen nesin peki😂😂 Neyse yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Kıssadan hisse de bir halta
1000Kitap
Reklam
Nesin methedeyim bir kaşı kare, Şu sineme açtı anam onulmaz yâre, Dünya tabip gelse derdime çare, Derdimin dermanı anam Lokman'a kalsın.
Müzik
Güldürür yüze devranı Bir gün okutur fermanı Bulaman derde dermanı Aldanma gönül aldanma Bilir misin neden nesin Bir gün kesilecek sesin Çürür cisminle kafesin Aldanma gönül aldanma Evden barktan geçeceksin Ecel tasın içeceksin Ne ektinse biçeceksin Aldanma gönül aldanma Gelmemişken ölüm cana Ağla yalvar yana yana Haktan yardım olsun sana Aldanma gönül aldanma
Müzik
Sarılmak neden güzeldir bilir misin? Çünkü sağ tarafta kalp yoktur, Ve orası hep boştur.. Sarılınca, sağ yanını O 'nun kalbi doldurur.... Aziz Nesin
... Tapınmakta aşktan saygın olamaz ... Aziz Nesin
Şiir
Reklam
Reklam