Bir başkasını hayal kırıklığına uğratmamak adına yaşanan bir hayattansa istediğin hayatı yaşamam daha doğru değil mi ?
Sevdiğim bi insanın benim yüzümden hayal kırıklığına uğraması elbette üzücü.Ama yine de sonsuza dek ailemin isteklerine boyun eğerek yaşayamam ya.
Onu sevmiştim.
Kendimce kesinlikle sevmiştim.
Ancak bi noktadan sonra o değil,kendi benliğim daha değerli hale geldi.Onu sevdiğim için kendi yaşamımdan vazgeçmektense,sevgimden vazgeçip hayatımı yaşamam gerektiğini düşündüm. Ben en çok kendine önem veren ve şuan ki yaşam biçimini sürdürmeyi en üstte tutan bir kişiyim.Dahası kendim ve yaşam biçimim uğruna her an birini tekrar terk edebilecek bir kişiyim.