Neslihan kıvrak

Bir başkasını hayal kırıklığına uğratmamak adına yaşanan bir hayattansa istediğin hayatı yaşamam daha doğru değil mi ? Sevdiğim bi insanın benim yüzümden hayal kırıklığına uğraması elbette üzücü.Ama yine de sonsuza dek ailemin isteklerine boyun eğerek yaşayamam ya.
Reklam
Onu sevmiştim. Kendimce kesinlikle sevmiştim. Ancak bi noktadan sonra o değil,kendi benliğim daha değerli hale geldi.Onu sevdiğim için kendi yaşamımdan vazgeçmektense,sevgimden vazgeçip hayatımı yaşamam gerektiğini düşündüm. Ben en çok kendine önem veren ve şuan ki yaşam biçimini sürdürmeyi en üstte tutan bir kişiyim.Dahası kendim ve yaşam biçimim uğruna her an birini tekrar terk edebilecek bir kişiyim.
Olmak istediğimiz kişi olabilmiş miydik ?
O kadar meşgulken nasıl sevdiğin şeylerden kopmadan yaşayabildin ? Seviyordum çünkü. Başka sebebe ihtiyaç var mı ?

Neslihan kıvrak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.··
6 saatte okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2025 20:02
·
2025 6. kitabı
Gabriel Garcia Marquez
7.4/10 · 95,5bin okunma