sisi

sisi
@nesli_____
şarkıların yok gururu..
Birileri beni anlamaya başlayana kadar anlatmayacağım mesela..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi başka biriylesin, mutlu adamı oynuyorsun Bense sokak köşelerinde pencerinizi kolluyorum.
Bakışlarım yeter sanmıştım...
Eskiden mi güzeldik? Eskiler mi güzeldi?
Neden kimse bana yol göstermiyor, o yolun içinde neden sadece benim ayak izlerim var?