sisi

sisi
@nesli_____
şarkıların yok gururu..
Ben resimleri seviyordum; müziği, kitapları, balerinleri... Kalabalık bir ortamda, çalan şarkıya eşlik eden yarı sarhoş insanların o müziği kirletmesini değil.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birimiz için şarkı bitecek, Ama her ikimiz de dans etmeyi bırakacağız...