sisi

sisi
@nesli_____
şarkıların yok gururu..
"Adını söylemedin." "Bugün adımı sen koy." Çok fazla düşünmedi. "Okyanus olsun bugün." "Gözlerin gibi," dedim. "Saçların gibi," dedi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bedenin iyileştirdiği herşey ruha yük olur.
Birimiz için şarkı bitecek, Ama her ikimiz de dans etmeyi bırakacağız...
İkisi de gökyüzüne ait olsa bile ay ve yıldızlar hiç aynı olur mu?
"Çocukken karanlıktan korkardım." "Sonra ne oldu? Korkunu nasıl yendin?" "Sonra büyüdüm ve ben de karanlık oldum. Korktuğum ne varsa ona dönüştüm. Korkunu ancak ona dönüşerek yenebilirsin Eylül. Bunu sakın unutma."