Bu Amy'ye çok zor gelecekti, çok iyi geçindiğin, hiç tartışmasız taptığın birinin vakitsiz ölümünün acısına dayanmaktan çok daha zor olacaktı böylesi, çünkü insan sevdiği birinin anısını hep sevecenlikle, hatta korkunç, acı veren bir biçimde de olsa mutlulukla içinde taşır, oysa Amy annesini sadece pişmanlıkla anımsayacaktı.
Demek istiyorum ki, doğru seçim yapıp yapmadığını hiçbir zaman bilemezsin. Bunu bilmen için bütün gerçekleri bilmek gerek, bütün gerçekleri öğrenmenin tek yolu da aynı anda iki yerde birden olmak, ki bu da olanaksız.