Neslihan E.

Neslihan E.
@nesliyan61
Herkes en azından bir parça delirir (S. Zweig)
Reklam
" insanın, düşlerini gerçekleştirmek adına verdiği savaşında bazı başarısızlıklara uğraması, ne uğruna savaştığını bilmeden yenilgiye uğramasından daha iyidir."

Neslihan E.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·239 syf.·
2019 19. kitabı
Harper Lee
7.3/10 · 6,6bin okunma

Neslihan E.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·355 syf.·
Beğendi
·
2019 18. kitabı
Harper Lee
8.3/10 · 88,8bin okunma