Emine Şenlikoğlunun kitabını ilk defa okudum büyük ihtimalle bağımlısı oldum.Kitaba gelince kitap Maria adında Alman kızının hakikat yolunda ilerlemesi.Cânım Abdülvehab,Selva,Maria
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama şunu unutma Maria,sevdiği ölenlerin gönülleri de ölmezler.Sevdiği ölenler kalpsiz olmazlar... Bir gün yine sevgiye ihtiyaç hissederler.Yine sevebilirler.Dünya bu Maria.Hiçbir seven sevdiğiyle ölmez... Git başımdan Maria!