Ünlü Astronot,Yüce Yaratıcı'ya şöyle sesleniyor:
" Göklerine,Senin yarattıklarına ve yerli yerine koyduğun Ay ve yıldızlarına bakarken şöyle sesleniyorum: 'Yüce Rabbim!
Insan nedir ki! Evrende bir nokta. Fakat Sen, ona ne kadar önem veriyorsun!"'
Rabbimiz de böyle düşünenlere şöyle sesleniyor:
" Duanız olmasa ne ehemmiyetiniz var?"
"Dünyaya nasıl göründüğümü bilmiyorum; ama ben kendimi, henüz keşfedilmemiş gerçeklerle dolu bir okyanusun kıyısında oynayan, düzgün bir çakıl taşı ya da güzel bir deniz kabuğu bulduğumda sevinen bir çocuk gibi görüyorum." - Isaac Newton
Ama şunu unutma Maria,sevdiği ölenlerin gönülleri de ölmezler.Sevdiği ölenler kalpsiz olmazlar... Bir gün yine sevgiye ihtiyaç hissederler.Yine sevebilirler.Dünya bu Maria.Hiçbir seven sevdiğiyle ölmez... Git başımdan Maria!