néslôkê

néslôkê
@nesloke
Ünlü Astronot,Yüce Yaratıcı'ya şöyle sesleniyor: " Göklerine,Senin yarattıklarına ve yerli yerine koyduğun Ay ve yıldızlarına bakarken şöyle sesleniyorum: 'Yüce Rabbim! Insan nedir ki! Evrende bir nokta. Fakat Sen, ona ne kadar önem veriyorsun!"' Rabbimiz de böyle düşünenlere şöyle sesleniyor: " Duanız olmasa ne ehemmiyetiniz var?"
Sayfa 207·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Dünyaya nasıl göründüğümü bilmiyorum; ama ben kendimi, henüz keşfedilmemiş gerçeklerle dolu bir okyanusun kıyısında oynayan, düzgün bir çakıl taşı ya da güzel bir deniz kabuğu bulduğumda sevinen bir çocuk gibi görüyorum." - Isaac Newton
Sayfa 105·Kitabı okudu
Allah korkusu,özünde sevgi olan bir korkudur.Allah'ın bize olan müthiş ve muazzam ilgisini,sevgisini kaybetmek korkusudur
Sayfa 27·Kitabı okudu
Aldanmayın! Sizi yıkmak isteyenler,sizi yıkmak için Arapça,Türkçe,Farsça,Lazca,Kürtçe... ne kadar dil varsa öğrenip içinize giriyorlar
Sayfa 195·Kitabı okudu
Ama şunu unutma Maria,sevdiği ölenlerin gönülleri de ölmezler.Sevdiği ölenler kalpsiz olmazlar... Bir gün yine sevgiye ihtiyaç hissederler.Yine sevebilirler.Dünya bu Maria.Hiçbir seven sevdiğiyle ölmez... Git başımdan Maria!
Sayfa 140·Kitabı okudu