Ünlü Astronot,Yüce Yaratıcı'ya şöyle sesleniyor:
" Göklerine,Senin yarattıklarına ve yerli yerine koyduğun Ay ve yıldızlarına bakarken şöyle sesleniyorum: 'Yüce Rabbim!
Insan nedir ki! Evrende bir nokta. Fakat Sen, ona ne kadar önem veriyorsun!"'
Rabbimiz de böyle düşünenlere şöyle sesleniyor:
" Duanız olmasa ne ehemmiyetiniz var?"