Neşe ÖZCAN

Neşe ÖZCAN
@nesoliiii
Gören bizi sanır deli / Usludan yeğdir delimiz
Bu şehre, ışıl ışıl parlayan Kristiana’ya veda ettim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uzun zamandır beyninden şüphe duyarak kendini tükettin. Bu endişeler bir sona ermeyecek mi?
“Aptal! Çoktan ölmeye başladın.” diye kendime fısıldadım.
Ağlamak için çok yorgundum, tükenmiştim. Herhangi bir sonuca varmaksızın üzgün, hareketsiz ve umutsuz oturdum.
Vicdanını bir kenara bırak. Vicdanını dinleyecek kadar varlıklı değilsin.