Benim Tanrımın, dinlerin sözünü ettiği Tanrıyla hiç bir ilgisi yoktur. Kimseyi korkutmaz, borçlandırmaz, cezalandırmaz. Benim Tanrım çiçek açar, şarkı söyler, yedi rengi vardır, yaprak yaprak kokar, kalbimin hizasındadır, kimi gün kar yağmur olur, kimi gün güneşle aylar açar… Kedileri vardır, kuşları vardır, yıldızları vardır, otları vardır, taşları vardır… Ben onu yaratırım, o beni yaratır. Sevişir gideriz böyle… Ben onun harfleriyim, o benim şiirimdir. Daha nasıl olsun aramız…
“Sen bende neleri öpüyorsun bir bilsen,
Herkesin perde perde çekildiği bir akşam
Siyah bir su gibi yollara akan yalnızlığı öpüyorsun
Ağzında eriklerin aceleci tadı
Elleri bulut, gözleri ot bürümüş ekin tarlası
Bir çocuğun düşlerine inen tokadı öpüyorsun.”