Her zaman temiz tuttuğumuz bu sessiz meydanı gerçek bir ahıra çevirmiş durumdalar.
Göçebelerle konuşmak olanaksız. Dilimizi bilmiyorlar, hatta kendi dillerini bile pek bilmiyorlar. Kendi aralarında tıpkı kargalar gibi anlaşıyorlar.Sürekli o karga çığlıklarını duyuyoruz. Bizim yaşam tarzımızı ve kurumlarımızı ne anlayabiliyorlar ne de umursuyorlar..