Neslie

“Belki aç yatacağım ama yine de merakımı takip edeceğim!” -Steve Jobs
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yılmazlık, azim, bırakmama, direnç… Kendine inanma, “yapabilirim” duygusu önemlidir.
“Madem insan doğdum, olabileceğim en iyi insan olmalıyım.”
Ne kendini ne de olayları yargıla! Ne alkışlayıp böbürlen ne de kendini kötüle. Nehir akıyor, sen o akışın farkında olmaya devam et.
… niyet bilgiye, bilgi eyleme, eylem neticeye götürüyor.