“Yaptıklarından değil yapamadıklarından pişmanlık duymalı insan.(Cioran)”Güzelliğin ve büyümenin ölümü ,bilinmezlik değil ,gitmek değil, duvarların ve şehirlerin dışı değil yetinmedir doğduğunuz odaların mezarımız olmasıdır.
Mekanlar olarak ,zamanlar olarak, insanlar olarak ve doğanın nesneleri olarak bizi yoksul düşüren daracık hayatlarımıza karşı ,hepimizin kalbimizin çekirdeğinde büyüttü o yatışmaz duygudur gitmek .Hepimizin sonsuzluktan pay edinme girişimidir.
Ah ,elindeki hazineyi yitirme ustası, hiç olmazsa geçmişini koru.İnsan yaşarken görür güzelliği ağacı bile bir dünya nimetidir sonunda ancak yaşayanların anısı olur.