"- Hepimiz böyleyiz işte. Birbirimizi ancak hayatın sonunda, birisi ağır şekilde hastalanır ya da ölürse, o zaman hatırlarız. Neyi yitirmiş olduğumuz, nasıl olduğu, niteliklerinin neler olduğu, neler yapmış olduğu, ancak o zaman bizlere ansızın malum oluverir..."