Bazen düşünüyorum da dünyaya gelmek bile bir afetken bir de bu memlekette hele de kadın olarak doğmanın dayanılmaz azabına nasıl tahammül ettiğime hayret ediyorum. Mesela yalnız erkek olsaydım, bugün beni ezerek harap eden bu acıların birçoğundan bihaber olacaktım. Kadın olmak, ıstıraplar darboğazında bir esir hayatı sürmeye mecbur olmak...