nevra

nevra
@newra
Ne yanar kimse bana ateş-i dilden özge Ne açar kimse kapım bad-ı sabadan gayrı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"kim var! " diye seslenilince, sağına ve soluna bakınmadan, fert fert "ben varım! " cevabını verici, her ferdi "benim olmadığım yerde kimse yoktur! " duygusuna sahip bir dava ahlâkını pırıldatıcı bir gençlik... Necip Fazıl Kısakürek'
Alıntı

nevra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2025 8. kitabı
Abdullah Galib Bergusi
9.4/10 · 6,3bin okunma

nevra

, bir kitabı yarım bıraktı
Bayram Kanarya
8/10 · 5 okunma