kötü niyetli neden hep iyi niyetliyi bulur anlamış değilim. iyi mi acaba tam olarak iyi değildi, mânâ nerede acaba? iyi niyet mi kötü niyete evriliyor yoksa iyi niyetlinin içinde de her dâim kötü niyet var mıydı..?
ya da belki de insanlık olarak insalığımızı yitirmeye mi başladık.