nevra

nevra
@newra
Ne yanar kimse bana ateş-i dilden özge Ne açar kimse kapım bad-ı sabadan gayrı
bazen kırgınlıklar dile getirilmiyor zaten kırgın olduğunu anlatabilecegin bir kelime de daha türemedi ama insan hissedilsin istiyor bazen merak edilsin istiyor kırgınlığını ve hissedildikten sonra o kıgınlık sarıp sarmalansın istiyor
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ah! Evet, varoluş, bir Yitik Cennetin ortaya çıkarılışı davasıdır.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Tanrının kulu olmayı bir alçalış gibi gören züppe ruh, farkında değildir ki, Tanrıya köle olunmaz ancak kul olunur. Köle oluş, ancak insanların kendileri arasında doğan bir düşüş ve alçalıştır.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Diriliş sancılarıdır çektiğimiz. Diriliş ağrıları.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Toplum açısından konuşursak, Nemrut zulûm demek. İbrahim de onun ateşinde yanmayan adalet.
Sayfa 54·Kitabı okudu