Asya İşikgöz

Asya İşikgöz
Puan vermedi·336 syf.··
2024 24. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 18 Temmuz 2024 20:51
Yerli polisiye de Ahmet Ümit okumuş biri olarak bu kitabı da çok beğendim. Konusu, olayların akışı ve hiç tahmin edilemeyen sonu gerçekten okumaya değer bir kitap. Ama beni rahatsız eden bir kaç şey var. Birincisi kitap eskiyi anlatıyor ama konuşmalar eski değil tamamen günümüz Türkçesi. Mehmet beyin bu konuda yetersiz olduğunu gördüm. Çünkü konuşma dili zamanla değişiyor bundan 100 sene öncesini anlatıp bugün ki konuşma diliyle kitap yazmak beni kitaptan biraz uzaklaştırdı. İkincisi Hanzade nin oğlunun yaşı :) Kadın hapiste uzun süre yattı çıkınca bir sürü şey yaptı ama kitabın sonunda Umut herşeyden habersiz uçuğanı uçuruyordu bana biraz saçma geldi bu çocuğun 12-13 yaşlarında olması lazım en az. Ama en çok rahatsızlık veren şey dediğim gibi tamamen dil sorunu. Bunu aşarsa Mehmet bey çok iyi yerlere gelecektir.
Komiser Muharrem Baltalı Hano'nun PeşindeMehmet Işık · Yaka Yayınları · 2023337 okunma
mehmet ışık isimli okura yanıt verildi
Asya İşikgöz
Mehmet Bey eleştirimi dikkate alıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim ☺️ tabikide ilk eseriniz olması, yaşanan aksilikler vs ufak tefek sorunlar olacaktır biz okurun amacı da zaten eserleri okuyup başka gözlerle bakıp bu konuda yorum yaparak yazara yol göstermek olduğu için naçizane eleştirimi yaptım. Olayın kurgusunu çok beğendiğimi dile getirdim ve daha iyi yerlere geleceğinizden eminim sıradaki eserinizi sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada dalgınlığıma gelmiş isminizi yanlış telaffuz etmişim kusura bakmayın 😊
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖