Herkese layığına göre davranacak olursan kim kırbaçtan kurtulabilir ki? Onlara kendi şeref ve payenize göre davranın;ne kadar azına değseler de o kadar fazla vermek sizin ihsanınızdır.
Sevgim ne yükseklerde tutuyordu onu,
Sevgim hep el ele yürüyordu,
Evlenirken ona ettiğim yeminle.
Nasıl alçalır o yaratığın çamuruna?
Doğuştan yapısı bile daha cılızdı benimkinden.
Ama sağlam insan,nasıl cenneti de verseler
Dinlemezse aşağılık cümbüşlerin çağrısını,
Çürük insan,meleklerle sarmaşdolaş da olsa
Bıkar göklerdeki yatağından,
Can atar iğrenç pisliklere…