N

İnsana her şey kendi benliğinden gelmelidir.Hissetmediği,anlayamayacağı bir şeyi söyleminin yararı yoktur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayal gücünden yoksun oluşunun,kişiliğinin gerçekten ölümcül bir kusuru olduğunu şimdi anlamıyor musun?
Nefret insanı köreltir.Sen bunun farkında değildin.Sevgi en uzak yıldızda yazılı olanları bile okuyabilir ama nefret seni öylesine köreltmişti ki,bayağı arzularının dar,sınırlı,zaten şehvetle solmuş bahçesinden ötesini göremiyordun.
Zayıf kişiliğin üstün kişiliğe karşı zaferiydi bu.Oyunlarımdan birinde”kalıcı olan tek zorbalık” diye tanımladığım türden bir zorbalıktı;zayıfın güçlüyü ezişiydi.
Kötülüklerin en büyüğü sığlıktır.