N

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yazarken kimi zaman "iyi" anneyi,kimi zaman da "kötü" yü görüyorum.Çocukluğumun en ücra köşelerinden gelen bu zıtlıktan kurtulmak için sanki başka bir anneyi ve başka bir kızı anlatmaya çabalıyorum.
Ona göre yükselmek,her şeyden önce öğrenmekti ("İnsan zihnini donatmalı," derdi),bilgiden daha güzel bir şey yoktu.Özen gösterdiği yegâne nesne kitaptı.Kitaplara dokunmadan önce ellerini yıkardı.
Sanırım babam ve ben,ikimizde anneme aşıktık.