N

Annem hakkında yazıyorum çünkü onu dünyaya getirme sırası sanırım bende.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Acı,geçer;ama acı çekmiş olduğumuz gerçeği, hep bizimle kalır."
Kiminle konuşabilirim? Kimden tavsiye alabilirim? Hiç kimseden. Bir psikiyatr bizim zamanımızın tanrısı. Ama çok para istiyorlar. Hem kimseden tavsiye almam ben,istesem de yapamam.
O kalıcılığı,geçmişle geleceğin devamlılığını,o çok arzuladığım,diğer insanlarla kurulan iletişimi bulabilecek miyim hiç?Sahte,dayatılmış bir çözümü açık yüreklilikle benimseyebilecek miyim?
Sayfa 95