Nafaka sanki bu coğrafya için kadının seksinin, çıkan çocuğunun ve ev içi hizmetinin tazminatı gibi geliyor. Yoksul kalmadığı halde eşinden nafaka alan kadınlar vardı. Yoksul kalıp alan vardı. Hangi konu olursa olsun bir erkekten nafaka asla almak istemezdim eğer okumuş ve işim varsa. Kaldı ki bir işim olmadan evlenmem. Çocuğunun velayeti olsa istemezdim. Sadece bekar ve özgür olmak isterdim. Üzücü olan süresiz nafaka sona erecek. O zaman yıllarca evde ev hanımı olmuş kadınlar iş bulamayıp sokaklarda sürününce boşandığında ne olacak? Buna üzülüyorum sadece. Devletin en azından bu konuda yoksulluğa düşmüş, çalışamayan veya iş bulamamış boşanmış ev kadınlarına maddi destek vermesi gerekir. En iyi çözüm bu. Devlet koruması nafakadan iyidir.