Böylelerini iyi ve medeni insanlar hiç kafaya takmasın. Temizlik yapmayı enayilik veya bir şeyleri değiştirmeyecek gibi görmek saçmalık. Net çevreyi temiz tutmak ahlaktır. Çöpünü çöp hariç evinin dışına veya oraya buraya atan şeref yoksunudur. Ahlak yoksunudur. Medeniyetsizdir. En kötü ihtimalle iyi yetiştirilmemiş bir çocuktur. İyi yetişmemiş veya eksik ruhlu insanlarda çevreyi düzeltmeye gayret etmeyi kendileri yapmayıp sen başarı topladığından dolayı hoşlanmıyorlar. Küçük görüyorlar. Kendileri bir halt yapmadıkları gibi iyi olmaya çalışanları eleştiriyorlar. Birkaç hafta önceydi. Apartmanı temizlik personeli temizleyemedi. Çimleri biçmekten yapamadılar. Yetişemediler. 2 hafta kimse apartmanı temizlemedi. Elime alıp 5 katlı apartmanı ben süpürdüm. Anneme ve çevreye göre enayilik. Bana göre görevini yapmayan aciz ev sahiplerinin ahlaksızlığını görmek ve en azından kendim düzeltmeye çalışmak. İnsan dediğin ahır gibi pis yerde yaşamaz. Yaşamamalı.