Mümkün değil. Asgari ücretli biriyle olmaz bu devirde. Benimle olan geçimi bıraktım. Bir çocuğum olsa onun geleceğine, hayallerine çok yazık. Ben şahsen asgari ücret büyük ihtimalle alacağım şimdilik. Asgari ücretin üstünde alan birini kişisel olarak istemem. Devlet kadrosuna geçtiğimde, biraz daha yüksek maaşım olduğunda, asgari ücretin üstünde yani olduğunda maaşım evlenmeyi planlıyorum. Karşıdan da aynısını bekliyorum. Para her şey değildir. Bir zengin beklemiyorum ama en azından asgari ücretin üstünde alması gerekir. Ayrıca lise mezunu birini istemem çok parası olsa bile. Lise menzunu birini isteyeceksem de kendini geliştirmiş olması gerekir epey. Üniversite deneyimi olmuş ama terk etmiş falan olması gerekir çünkü bu dönemde ergenlik dönemini hiç yaşayamamış erkek veya kadınlar ilişkilerinde ergenliğini sürdürüyor. Üniversite deneyimi yüz yüze bu yüzden bana kalırsa önemli. Bitirmesi şart değildir. Ama tercihen üniversite mezunu birini isterim fakat üniversite menzunu olup atanmış ama kafası gelişmemiş birini de istemem.