mammadnazryn

mammadnazryn
@nezrin_2
Bu
Bu geniş çöllər,bu nəhayətsiz sükut,bu munis aydınlıq onda da var idi,indi də var.Biz insanlar dünyaya nə üçün gəldik?Təbiətin bu əbədi ahənginə nə əlavə etdik?İndi mənim çəkdiyim bu əziyyət,bu iztirab nə üçündür?Əgər mən olmasaydım,bu gözəl gecə nə itirərdi?
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Qızlar
"Xeyirxəbər sağsağan-oğluyun oğlu olub,qızıyın da oğlu olacaq!".Lakin nə üçün məhz oğul?Görünür,rəhmətlik nənələrimiz bilirlərmiş ki,bu dünyada qızların dərdi oğlanlarınkından çox olur.
Edebiyat
küçük oda
Hayatımda üç kez ölülerin yattığı o küçük odaya girmek zorunda kaldım ve her defasında orada yatan benim canımdı.
Sayfa 192·Kitabı okudu
Edebiyat
Umudumuz
"Bir söz vardır,yeşil dağlar olduğu sürece yakacak odun için endişelenmeye gerek yoktur."
Sayfa 180·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan-Yaşamak
İnsan ne kadar şanslı olursa olsun ,ölmek istiyorsa hiçbir şey onu yaşatamaz.
Sayfa 174·Kitabı okudu
Edebiyat