"Çünkü ben sizi tanıyorum bayım, kendimden tanıyorum, siz o kadar çok bensiniz ki aslında hiç konuşmamıza bile lüzum yok, sadece birbirimize bakarak hatta yan yana durarak bile anlaşabiliriz. Bana öyle geliyor ki yalnızca birbirimizi düşündüğümüz o kısa zaman diliminde bile duyabiliriz seslerimizi."
"Vadinin etrafta dolaşan renkli kelebeklerini izledim. Tırtılken de bu kadar güzel miydiniz siz ya da kozanızda hâlâ beklerken? Yoksa bu kadar güzel olmak için önce bütün çirkinliklerin içinde büyümek mi gerekti?"