dikistutmaz

dikistutmaz
@ngversion
kendime kurmaya çalıştığım bu hayata zorla dahil olmaya çalışıyormuş gibi hissediyorum.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Derler ki: Dünyada sevdasız yaşanmamış Bir kalp gösterir misin bu ateşte yanmamış? Aşk öyle bir şeydir ki kimini sevindirir, Okşar, bahtiyar eder, gözyaşını dindirir... Tabiatı tıpkı talih gibidir, yâr olmaz kimine de En samimi ateşle çırpınan bir sinede Kıyametler koparır, fırtınalar yaratır, Bazan bir demet güldür, bazan kanlı bir satır. Lâkin sevişmiyerek geçen ömür hederdir; Dünyada âşık olmak herkese mukadderdir..."
Sayfa 91·Kitabı okudu
"Elbet ihtiyarlayıp Toprağa döneceğiz Bir bir günde parlayıp Bir günde söneceğiz."
Sayfa 86·Kitabı okudu
"Biraz kalender olmak: İşte hayatın ilmi. Âlemde heder olmak Pek tabiî değil mi?.."
Sayfa 86·Kitabı okudu
"Boş yere üzül Dünya buna değmez ki..."
Sayfa 86·Kitabı okudu