📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kelimeler neden en ihtiyacınız olduğu anlarda sizi terk ediyordu? Gece yatarken uyutmuyordu o düşünceler, cümleler birbirine giriyordu da neden böyle anlarda her şey silinip gidiyordu?"
"Sadece ölülerin yası tutulmaz denizkızı. Ölen anların da yası tutulur. Ölen hislerin de yası tutulur. Sen ve ben hayatımız boyunca bu hüznü taşıyacağız. Yaşanmayacağını bildiğimiz o şeylerin yasını tutacağız."
"Kimseye anlatamadığım kendime bile açıklayamadığım bir ıssızlıkla sarılmıştım. Bir hiçliğe hapsolmak insana bunu yapıyordu. Ne istediğimi bilmiyordum, belki de bu yüzden hiçliğin peşine takılıp duruyordum. Göğsümde öyle büyük, tutamadığım bir ağırlık vardı ki... Yutkunamıyor, uyuyamıyor ve sandıkları kadar iyi idare edemiyordum. Öyleymiş gibi davranıyordum sadece..."