Nehir

Nehir
@nhr_arm1907
Bir çivi gibi çakılmış umutlarım karanlığa Gözyaşlarımı parçalamış zalim zaman Kayıp giden mutluluğum varken pınarlara Bir avuç kışa atılmışım anlamadan ...
"Herkes ölür ama herkes yaşayamaz. Yaşamak buna bağlıdır işte: Noksanını görmeye,onu ikmal etmek için çalışmaya,iyilere benzeme gayretine denir yaşamak."