Herkesin sadece bir kere sahip olduğu ve kimilerinin değerini bilmediği hayatımızın önemini kavramamızı sağlayan bir kitaptı. Sonu tahmin edilebilir olmasına rağmen kitap insanın derinlerine işliyordu. Kitabı çok beğendim :) Eğer okunmayı bekleyen bir kitap olarak rafınızda bekletiyorsanız hemen başlamanızı öneririm.